Přehled služeb eMIA
Elektronické formuláře eMIA
Elektronické formuláře eMIA slouží k on-line podání vůči Magistrátu města Ostravy a úřadům městských obvodů ve vybraných agendách. Formuláře jsou dostupné na Portále elektronických formulářů eMIA. V souladu s platnou legislativou je u vybraných formulářů nezbytné odeslání formuláře s elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu. Pro odeslání formuláře je nutné být registrovaným uživatelem systému.
Statistiky SMO
Prostřednictvím Portálu elektronických formulářů eMIA jsou dostupné pasívní formuláře zobrazující lokální statistická data informačních systémů SMO.
Vzdálená podpora
Služba Vzdálená podpory je dostupná prostřednictvím Portálu elektronických formulářů eMIA. Vzdálená podpora umožňuje operátorům Kontaktního centra Magistrátu města Ostravy spojit se s plochou počítače Uživatele a pomoci při vyplnění nebo vyhledání formuláře. Využití služby může být nabídnuto po spojení s Kontaktním centrem MMO, tel. číslo 800 990 980.
Zpětné volání na Skype
Požadavek na zpětné volání na účet Skype je dostupný registrovaným a smluvním uživatelům elektronických služeb eMIA. Požadavek na zpětné volání Skype lze zadat prostřednictvím Portálu elektronických formulářů eMIA, a to po přihlášení uživatele. Služba zpětného volání na Skype je dostupná v pracovní době Kontaktního centra Magistrátu města Ostravy v pracovní dny od 7 do 17 hodin.
Elektronický objednávkový systém
Objednání k návštěvě úřadu je dostupné pro on-line objednání na Portále elektronického objednávkového systému, pro telefonické objednání prostřednictvím Kontaktního centra Magistrátu města Ostravy na bezplatném tel. čísle 800 990 980 nebo 599 499 311. Rezervace návštěvy úřadu je dostupná pouze registrovaným uživatelům systému.
Fronta objednaných klientů
Služba poskytuje prostřednictvím Portálu elektronického objednávkového systému aktuální informaci o počtu klientů čekajících klientů a aktuální odhad čekací doby na jednotlivých přepážkách Magistrátu města Ostravy s instalovaným vyvolávacím systémem. Odhady vycházejí z aktuálních dat vyvolávacího systému na základě průměrné doby obsluhy a lze je považovat pouze za orientační. Před návštěvou úřadu je nutné informovat se o úředních hodinách příslušného pracoviště.
Notifikační služby
Pro zjednodušení komunikace s úřadem jsou součástí elektronických služeb eMIA notifikační služby – automatické notifikace/zprávy systému prostřednictvím elektronické pošty a SMS zpráv. Prostřednictvím notifikačních zpráv je uživatel informován o vybraných úkonech při využívání elektronických služeb eMIA.